Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 5 Julai 2017

WW :: Throwback Raya - Jom Rempit RayaπŸš΅πŸ˜‚πŸ˜

Tahun 2010 - Rempit BA 880

Tahun 2016 - Rempit WD 3208

Tahun 2017- Rempit anak 3 πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜πŸ˜™πŸ˜—

Rempit raya dgn kain palekat lalala πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽΌπŸ˜‚πŸ˜†πŸ˜™πŸ˜

30 ulasan:

  1. Balasan
    1. Hehehe..
      Motor rare yg semakin mahal Anum..

      Padam
  2. wah time ry gmbr ngan moto...mmg rare

    BalasPadam
    Balasan
    1. Moto tu yg rare MT..
      Orgnya dah kilauan emas..

      Padam
  3. amboi romantik tu kak yati, merempit dihari raya..sweet je

    BalasPadam
  4. klasik dengan kain pelikat. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kain pelikat tu lepas solat asar Anis..
      Malas nak tukar suami akak ni..

      Padam
  5. amboi2... akak n suami mmg peminat moto2 lama ke...

    yg last tu merempit berdua tu, mentik nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suami akak yg minat moto lama dana 😊

      Padam
  6. Moto2 masih ado ko? Boleh wat muzium Moto klasik ni, pasangan klasik Naik moto klasik smb dgr radio klasik, wakaka..
    Eh, rasa baru smlm den mintak mahap Kat ko kan CH, arini dah ngutuk lagi, hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg ateh tu sepupu en suami punyo moto NA..
      Dio nak jual 15ribu..
      Tak dayo nak boli..

      Yg bawah tu adik ipar den punyo..
      Ado gak yg kenen2 nak boli..
      Adik ipar tak jual..
      Sayang kato nyo...

      Tak po doo..
      Gurau hari rayo..
      Den mahap kan juo..

      Padam
  7. WAH SERONOK TU YATI MEREMPIT RAYA SEKELUARGA

    BalasPadam
  8. Happynya raya dengan koleksi moto lamo2..seronok tengok!

    BalasPadam
  9. Perghhhh....keliling kampung naik moto woooo. Lomantik banget nih! Jeles ai hihi... Ai tak de motor you. Pinjam boleh?
    Ti...nak acah acah mcm Awie dengan Era lah tu!!!!!

    BalasPadam
  10. waaa... merempit time raya..hehe

    selamat hari raya sis :)

    BalasPadam
  11. Wah bestnya tiap tahun ada memori dengan moto ...
    Yang selfie anak beranak tu yang tak boleh tahan tengok..

    BalasPadam
  12. hehe..comel sungguh! vintage gitu.

    BalasPadam
  13. amboii kak... comell sungguh..hehe... romantik gitu merempit raya... rindu nak lepak sini..
    Salam Syawal kak.. maaf zahir batin...:)

    BalasPadam
  14. Amboi, CH! Bergaya betul dengan motor hee..hee...

    BalasPadam
  15. Dah 5 orang kena carik kereta klasiklah pulak.
    Kalau bertambah2 lagi nanti, boleh cari bas klasik gitu.

    BalasPadam
  16. Wow! Towbek raya ngan moto ekk.. romantiknyer..

    BalasPadam
  17. Hihi. COmel je tau kak. ROmantik juga gitu <3

    BalasPadam
  18. Comel la akak



    Haha...yg kain pelikat tu winnn

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)