JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 16 Mei 2012

SELAMAT HARI GURU


Guru yang paling berjaya mendidik saya ialah cikgu darjah 1 saya iaitu Puan Norshidah Binti Ahmad pada tahun 1976 di Sekolah Kebangsaan Kuang Selangor kerana beliau lah yang tabah dan sabar mengajar saya mengenal huruf dan angka. Semoga ilmu yang beliau berikan kepada saya menjadi amal jariah untuk beliau di akhirat kelak iaitu ilmu yang dimanfaatkan.
Semoga guru ku ini sihat sejahtera dan umur beliau diberkati Ilahi.. Ameen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)