JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 8 Mei 2012

Folio Kajian Tempatan ~ Kakak Nabilah

Berulang kali kak Nabilah minta tolong mama ajarkan buat folio kajian tempatan. Biasalah mama dia ni sibuk selalu, tambahan kerja kat pejabat yang perlu buat laporan sebelum 5hb setiap bulan. Mula-mula saya ajar dia keyin maklumat mengenai Rumah Di Negara Kita Dan Di Negara Lain , itulah tajuk folio yang kak Nabilah kena buat. Dari pagi sampai ke tengahari Nabilah menaip baru siap, apa taknya patuk ayam... :))

Lepas tu dia tunjuk kat saya buku kajian tempatannya, Mama kena cari gambar ni ye untuk kakak letakan dalam folio kakak tu,  hari jumaat rehat lama masa tu lah saya meng google semua gambar yang dikehendaki. Malam tu saya tunjukan pada Nabilah, suka betul hatinya dah siap, pastu siap suruh buat sekapur sireh lagi dan isi kandungan. Kena hantar sebelum periksa mama sebab markah masuk dalam periksa penggal pertama ni.

Akhirnya siap lah folio kerja kakak Nabilah....

Suka dia bila dah siap..
esoknya terus submit kat mualimah




Jenuh mama mencari gambar-gambar yang dikehendaki lepas tu kena ada keterangan pulak... hahaha dah lama mama tak buat assigment.. sekarang kena buat balik :))





Balik dari sekolah terus cerita dengan saya yang mualimah dia puji folio dia cantik dan kemas.

Kredit juga untuk mama ehe ^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)